KOŁA NAPĘD PRZERZUTKI |
HAMULCE STERY AMORTYZACJA |
CZYSZCZENIE AKCESORIA POZOSTAŁE |
PRZEGLĄD SEZONOWY |
PRZEGLĄD BIEŻĄCY |
WYSZUKIWANIE CZĘŚCI |
Wymiana konusów lub/i kulek piasty + konserwacja piasty (poz. poniżej) | 20 – 28 |
Wymiana grzechotki piasty tylnej | 18 |
Rozbiórka i przesmarowanie grzechotki piasty* | 36 |
Wymiana łożysk tocznych (maszynowych) | 24/para |
Wymiana misek piasty | 28 |
Prostowanie koła | 30 |
Centrowanie koła | 12 – 25 |
Wymiana jednej szprychy z centrowaniem w kole przednim | 20 + 2 za następne szprychy |
Wymiana jednej szprychy z centrowaniem w kole tylnim | 28 + 2 za następne szprychy |
Zaplatanie koła; wymiana kompletu szprych, piasty lub obręczy* | 40 – 45 |
Łatanie dętki | 6 |
Wymiana dętki lub opony | 8 |
Wymiana dętki lub opony (z demontażem/montażem koła) | 15 |
Wymiana, zakładanie łańcucha | 15 |
Czyszczenie i smarowanie łańcucha | 12 |
Wymiana korb/wieńca zębatego | 20 – 25 |
Czyszczenie korby | 8 |
Naprawa gwintu w korbie | 18 |
Wymiana/przegląd suportu | 25 – 35 |
Naprawa gwintów mufy suportu | 16 |
Planowanie (równanie) mufy suportu | 30 |
Wymiana pedałów (para) | 7 |
Serwis pedałów (para) | 30 |
Wymiana kasety/wolnobiegu/zębatki | 12 – 18 |
Czyszczenie kasety/wolnobiegu | 8 – 12 |
Wymiana całego napędu + regulacje | 50 |
Czyszczenie i smarowanie napędu | 24 – 32 |
Naprawa torpedo | 40 |
Konserwacja torpedo | 30 |
Naprawa piasty wielobiegowej* | 60 – 80 |
Wymiana i regulacja przerzutki przedniej/tylnej | 18 – 20 |
Regulacja przerzutki przedniej/tylnej | 10 – 16 |
Wymiana linki lub pancerzy + regulacja | 14 – 18 |
Skrócenie linki lub pancerzy + regulacja | 12 – 16 |
Wymiana manetki | 14 – 20 |
Prostowanie haka przerzutki tylnej | 18 |
Wymiana haka w ramie alu. | 20 |
*Najlepiej poza sezonem
Prawa autorskie © Grzegorz Witowicz 2015 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Stronę stworzono z pomocą darmowego edytora JTHTML